پارس نشان » نحوه کارکرد یونیت دندانپزشکیپارس نشان
ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

آر وی جی یک تکنولوژی جالب در زمینه تصویربرداری است که در صنعت دندانپزشکی نیز به کار میرود. خرید آر وی جی و خرید یونیت دندانپزشکی در وب سایت dentyshine.com فراهم شده است. در این مطلب، به تعریف آر وی جی و نحوه کارکرد یونیت دندانپزشکی می پردازیم.

آر وی جی

توانایی تشخیص خود را با آر وی جی در دندانپزشکی تقویت کنید. توانایی های تشخیصی خود را افزایش دهید. با تکنولوژی های پیشرفته آر وی جی مخفف Radio VisioGraphy است و از این فناوری استفاده می شود. به عنوان جایگزینی برای رادیوگرافی اشعه ایکس در دندانپزشکی؛ در حالی که 90 درصد درمان ها می توانند از این روش استفاده کنند. روش های آر وی جی در دندانپزشکی، درمان دندانی با کیفیت بالا را برای بیماران شما تضمین می کند.

آر وی جی در روش های دندانپزشکی

برای کیفیت و دوام تصویر بهتر از سنسورهای آر وی جی استفاده کنید. آر وی جی در دندانپزشکی به صورت هرمتیک است. سنسور مهر و موم شده با محفظه ضد آب که امکان کاربردهای مختلف را فراهم می کند. ترکیب فیبر که به عنوان لایه محافظی از سنسور در برابر افتادن و نیش محافظت می کند است. اپتیک، سوسوزن با حساسیت بالا و آشکارساز CMOS ناهموار با وضوح بالا به این موارد کمک می کند. سنسورهای آر وی جی برای دستیابی به تصاویر با کیفیت بالا نیز خوب هستند.

چگونه از آر وی جی در دندانپزشکی استفاده کنیم؟

آر وی جی یک طرف واکنشی و غیر واکنشی دارد. از سمت واکنشی برای گرفتن عکس استفاده می شود بافت در معرض اشعه ایکس قرار می گیرد. نور شکسته شده توسط سنسور گرفته می شود. در حالی که با استفاده از آر وی جی در روش های دندانپزشکی، تصویر بلافاصله پردازش شده و به دیجیتال تبدیل می شود. داده ها با استفاده از مبدل های آنالوگ به دیجیتال داده های دیجیتال به کامپیوتر شما ارسال می شود و شما می توانید اسکن را فورا مشاهده کنید. اتصال کابل در سمت غیرفعال قرار دارد.

سنسور

هنگامی که سمت غیر واکنشی در معرض اشعه ایکس قرار می گیرد، نمی توانید تصویر را مشاهده کنید. در عوض، به تصویر را به کامپیوتر منتقل کنید، سنسور دارای USB است و باید به آن وصل شود. پشت کامپیوتر مولد اشعه ایکس باید بین 60 تا 70 کیلو ولت کار کند. این با ژنراتورهایی که با ولتاژ کمتر از 60 کیلو ولت کار می کنند سازگار نیست. هنگام استفاده از آر وی جی در دندانپزشکی، اگر تصویر خیلی تیره به نظر می رسد نوردهی را کاهش دهید. زمان یا اگر فرض کنید تصویر دانه دانه به نظر می رسد، زمان نوردهی را افزایش دهید. مولد اشعه ایکس بر مدل و کیفیت تصویر نیز تاثیر می گذارد.

خرید یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی چگونه کار می کند؟

چندین عنصر برای در نظر گرفتن وجود دارد:

تامین هوای فشرده

یونیت های دندانپزشکی به طور معمول از سیستم هایی بخصوص استفاده می کنند که این سیستم ها نیاز به هوای فشرده دارند. برای انجام این کار، آنها به یک کمپرسور هوا یا یک شبکه متمرکز هوای فشرده متصل می شوند. یک کمپرسور معمولا بین 8 تا 10 بار فشار را در خروجی مخزن وارد می کند که برای تجهیزات دندانپزشکی بسیار زیاد است. بنابراین لازم است این تجهیزات را به فشار بین 4.5 تا 5.5 بار، طبق توصیه های سازنده، با قرار دادن مثلاً در خروجی کمپرسور، یک تنظیم کننده فشار با فیلتر پتانسیل، وصل کنید. عایق بندی خوب مطب دندانپزشکی بسیار مهم است.

تامین آب

یونیت های دندانپزشکی همچنین باید به منبع آب برای عملکردهای شستشو، تمیز کردن و خنک کننده متصل شوند. آب می تواند مشکلات زیادی را در واحدهای دندانی مانند رسوب آهک، ماسه، لجن، زنگ یا کلر ایجاد کند. بیوفیلم های باکتریایی نیز می توانند به سرعت در سطوح داخلی لوله ها و ظروف مرتبط ظاهر شوند. برای جلوگیری از چنین عوارضی، داشتن یک دستگاه قطع کننده آب عمومی به راحتی در دسترس، تمیز و کارآمد در مطب بسیار مهم است. از شیرهای قدیمی واقع در پشت مبلمان خودداری کنید. در حالت ایده آل، شما باید دریچه ای داشته باشید که به راحتی در دسترس باشد تا بتوانید هر روز عصر آب را ببندید. به منظور کنترل رسوب آهک در تاسیسات، کارتریج های سیلیکوفسفره وجود دارد که رسوبات را محدود می کند و تقریباً شش ماه دوام می آورد.

منبع تغذیه

برخی از اجزای یونیت دندانپزشکی و همچنین ابزارهای مورد استفاده در طول درمان نیاز به منبع تغذیه دارند. به عنوان مثال، میکرو موتورها یا برخی از صندلی های دندانپزشکی برای کار کردن باید به منبع تغذیه متصل شوند.

ارگونومی

نحوه حرکت اجزای دستگاه (مانند صندلی یا نگهدارنده ابزار) مهم است. مطالعات نشان می دهد که کار با یک سینی ابزار قرار داده شده بر روی بازوی مفصلی بالای سینه بیمار، بهترین راه برای داشتن یک وضعیت متعادل خوب است، در حالی که قادر به دیدن تمام سطوح دندان هستید. صندلی دندانپزشک یا دستیار نیز باید پایین تر از صندلی بیمار باشد. در این حالت، ستون فقرات دندانپزشک انحنای طبیعی خود را حفظ می کند که از فشار طولانی مدت بر دیسک های بین مهره ای جلوگیری می کند.

وب سایت dentyshine.com به فروش آر وی جی و یونیت های متفاوت مشغول است که پیشنهاد می شود به این وب سایت مراجعه کنید و این موارد را که میخواهید برای مطب خود خریداری کنید، بررسی کنید.

منبع :

https://dentyshine.com/product-category/%d8%a2%d8%b1-%d9%88%db%8c-%d8%ac%db%8c/

بازدید : - بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 15 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
دانلود ریمیکس
تماشای فیلم و سریال
سرویس اشتراک ویدئو رایگان
دانلود انیمیشن
دوره بقا در جنگل
خرید نمایندگی هاست ارزان
وطن کالا
خرید وی
خرید بلیط هواپیما
بلیط هواپیما مشهد شیراز

موضوعات

آرشیو ماهانه

تبلیغات متنی

بت اسپات