پارس نشان » سئو تضمینی ، واقعیت یا یک دروغ دوست‌ داشتنی؟پارس نشان
ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

این روزها عبارت سئوی تضمینی ، بهینه‌سازی تضمینی و یا ضمانت قرار گرفتن در رتبه اول گوگل در ده روز و چیزهایی شبیه به این را زیاد می‌شنویم. عبارت‌هایی که وسوسه‌کننده اما شک برانگیزند و ما را به یاد شعارهای تبلیغاتی یک شبه لاغر شوید و یا تناسب اندام در ده روز می‌اندازند که همه‌مان به خوبی می‌دانیم هیچ اعتباری پشتشان نیست.
سئو تضمینی چیست؟

سئوی تضمینی دروغی‌ست که دوست داریم باورش کنیم اما باور کردنش تبعات جبران ناپذیری برای سایت ما دارد. سئو تضمینی شعار وسوسه‌انگیز اما نامعتبری‌ست. درست مثل این است که در یک مسابقه سوارکاری بدون پایان، ضمانت کنید اسبتان صد در صد مسابقه را می‌برد، در حالی که در حقیقت هیچ خط پایانی برای این مسابقه وجود ندارد و شما فقط می‌توانید امیدوار باشید اسبتان تندتر بدود و از بقیه‌ اسب‌ها جلو بزند.

بیشتر بخوانید : چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

سئوی تضمینی حقیقت دارد؟

چرا سئوی تضمینی، حقیقت ندارد؟

اگر سئو فقط ردیف کردن کلمات کلیدی در یک متن بی سر و ته و یا ساخت بک ‌لینک‌های زیاد و حتی غیر مرتبط بود، می‌توانستید وعده سئو تضمینی و یا رتبه اول گوگل در ده روز را باور کنید اما ماجرا این است که الگوریتم‌های گوگل، زنده و پویا و مدام در حال تغییرند و هیچ‌کس نمی‌داند الگوریتم‌های بعدی گوگل که در راهند چه خوابی برای سایت‌ها دیده‌اند؟
از طرفی، خیلی‌وقت‌ها این مشتری‌ها هستند که انتظار دارند در ازای پولی که پرداخت می‌کنند یک تضمین قوی و محکم دریافت کنند، سئو مثل خرید یخچال یا هر وسیله‌ی دیگری نیست که به شما ضمانت چند ساله داده شود، همان طور که گفته شد الگوریتم‌های گوگل مدام در حال به روزرسانی و تغییرند و اصول سئو هم‌زمان با این تغییرات، رشد می‌کند. بنابراین شرکت‌های سئو فقط می‌توانند در مورد سلامت و کیفیت برنامه‌هایی که روی سایت شما اجرا کرده‌اند به شما اطمینان بدهند.
در ادامه به دلایلی اشاره می‌کنیم که ثابت می‌کنند بهینه‌سازی تضمینی و یا سئو تضمینی سایت، حقیقت ندارد.
1- گوگل هشدار داده است : به سئوی تضمینی اعتماد نکنید

همان‌طور که می‌دانید گوگل با هیچ شرکت بهینه‌سازی در ارتباط نیست. از طرفی، گوگل اعلام کرده است هیچ سایتی نمی‌تواند قرار گرفتن در رتبه یک گوگل را تضمین کند. بنابراین هر زمان عبارت‌های مثل Seo تضمینی و یا سئوی تصمینی سایت را دیدید، می‌توانید به راحتی آن شرکت را از لیست گزینه‌هایتان حذف کنید و برای دریافت خدمات سئو به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید.
2- سئوی تضمینی سایت یک وعده توخالی ست.

اگرچه عبارت سئوی تضمینی وسوسه‌انگیز و جذاب است و باعث جلب مشتری می‌شود اما در نهایت کاری که مشتری تحویل می‌گیرد بسیار متفاوت‌تر از چیزی‌ست که انتظارش را داشته است. شرکت‌هایی که وعده Seo تضمینی می‌دهند، سایت شما را برای یک سری کلمات کلیدی خاص در رتبه‌های اول گوگل قرار می‌دهند، بدون این که میزان رقابت و انتظار ورودی گوگل را در نظر بگیرند.
3- رتبه اول گوگل هدف نیست، وسیله‌ست.

فرض کنید شما برای یک سری کلمه کلیدی خاص در رتبه اول گوگل قرار بگیرید باز هم این کافی نیست و شما نیاز به یک دقت همه جانبه روی تمام کلمات کلیدی دارید. از طرفی ممکن است افراد زیادی وارد سایت شما بشنوند اما با کیفیت قابل قبول در محتوا یا محیط سایت مواجه نشوند و خیلی زود بدون این که به صفحات دیگر سر بزنند، سایت شما را ترک کنند. در این صورت با افزایش نرخ خروج، به مرور گوگل متوجه می‌شود که سایت شما از نظر کاربرها قابل قبول نیست و رتبه سایت شما، کاهش پیدا خواهد کرد.
4- الگوریتم کبوتر گوگل، دشمن سئوی تضمینی ست.

اگر با الگوریتم کبوتر گوگل آشنا باشید، می‌دانید که نتایج جست و جوی فردی در تهران متفاوت از نتایج جست و جوی فردی‌ست که همان عبارت را در شهر دیگری مثل رشت، جست و جو می‌کند. با توجه به وابسته بودن سرچ‌های گوگل به متغیر مکان، عبارت سئو تضمینی کاملا بی‌معنی‌ست. این روزها گوگل به دنبال رسیدن به نتایج جست و جوی منحصر به فرد برای هر کاربر با توجه به موقعیت مکانی‌ست و هم‌چنین با استفاده از اطلاعاتی که از اکانت گوگل شما به دست می‌آورد، سایت‌های مناسب شما را با اولویت‌های بالاتر نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید : اصول سئو چیست | یادگیری اصول SEO

سئوی صادقانه را جایگزین سئوی تضمینی کنیم.

راهنمای انتخاب یک شرکت سئوی معتبر و پرهیز از شرکت‌هایی با وعده‌های دروغین سئو تضمینی سایت

اگر شما یک وب‌سایت دارید اما به دانش تخصصی سئو مسلط نیستید می‌توانید از یک آژانس سئو یعنی شرکتی که به شما خدمات سئو ارائه می‌دهد، مشاوره و راهنمایی بگیرید و یا سایتتان را به دست متخصصین سئو در این شرکت‌ها بسپارید.
استفاده از شرکت‌هایی که خدمات بهینه‌سازی ارائه می‌دهند می‌توانند مفید باشند و رتبه سایت شما را ارتقا بدهند اما از طرفی سپردن سایتتان به برخی از شرکت‌های غیر معتبر، می‌توانند باعث هدر رفتن زمان، انرژی و هزینه شما بشود. بنابراین بهتر است ویژگی‌های یک بهینه‌سازی خوب را بشناسید.
شرکت‌های سئو چه خدماتی به شما ارائه می‌دهند؟
شرکت‌های سئو؛ محتوا و ساختار سایت شما را بررسی می‌کنند و در مورد توسعه محتوا و توسعه وب‌سایتتان به شما مشاوره می‌دهند. آن‌ها درباره کلمات کلیدی مورد نیاز تحقیق می‌کنند، کمپین‌های کسب و کار آنلاین شما را مدیریت می‌کنند و حتی در برخی موارد در آموزش سئو به شما کمک می‌کنند.
چه طور یک شرکت سئوی معتبر را استخدام کنید؟
برای استخدام یک شرکت سئو بهترین زمان وقتی‌ست که شما به فکر برنامه‌ریزی برای یک سایت جدید یا طراحی مجدد سایت قدیمی‌تان هستید، شرکتی که شما استخدام می‌کنید باید در مرحله اول، نمونه کارهای قبلی را به شما نشان بدهد و از سابقه فعالیت‌هایش برای شما بگوید. هم‌چنین باید مسلط به اصول گوگل وبمستر تولز باشد و از صنعت و کسب و کار شما شناخت کافی داشته باشد و با در نظر گرفتن شرایط خاص کسب و کار مورد نظر، وضعیت سایتتان را تحلیل کند و سایت شما را به سمت وضعیت مطلوب هدایت کند. بهتر است شرکت‌های سئو راه‌های ارتباطی را باز بگذارند تا شما را در جریان کامل مراحل کار، قرار دهند و دلیل پیشنهادهایشان را به طور واضح برای شما تشریح کنند.
به شعارهای شرکت‌های سئو دقت کنید.
شعارهای شرکت‌های غیر معتبر سئو مانند شعارهای تبلیغاتی “یک شبه پولدار شوید” وسوسه‌انگیز و بدون هیچ پشتوانه عملی و دانشی‌ست. همان‌طور که گوگل اعلام کرده است، هیچ ضمانتی برای ماندن در رتبه‌ یک گوگل وجود ندارد و هیچ شرکتی نمی‌تواند ادعا کند با گوگل در ارتباط است. بنابراین شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند می‌توانند ظرف مدت زمان کوتاه شما را به رتبه یک گوگل برسانند، باید از لیست گزینه‌های انتخابی شما حذف شوند.
از شرکت سئویی که استخدام کرده‌اید توضیح بخواهید.
عواقب تمام کارهایی که یک شرکت سئو برای سایت شما انجام می‌دهد به عهده شماست، بنابراین هر چه قدر دسترسی بیشتری از سایتتان به شرکت سئو بدهید، می‌توانید توضیحات بیشتر و روشن‌تری از آن‌ها بخواهید تا اگر قصد دارند با روش‌های اشتباه رتبه سایت شما را ارتقا بدهند، به موقع از این کار جلوگیری کنید چرا که عواقبش گریبان‌گیر سایت شما خواهد بود و می‌تواند رتبه سایتتان را کاهش بدهد.
مطمئن شوید رتبه‌ سایتتان به طور طبیعی ارتقا پیدا کرده است.
بعضی از شرکت‌ها با استفاده از تبلیغات کلیکی، به شما وعده بالا آمدن رتبه در صفحات نتایج جست و جو را می‌دهند اما در واقع رتبه شما را تنها در بخش تبلیغات بالا می‌آورند. از آن جا که گوگل سرچ‌های تبلیغاتی را با برچسب “تبلیغات” از سرچ‌های طبیعی جدا می‌کند، این روش نتیجه بخش نیست. بنابراین بهتر است مطمئن شوید که رتبه شما به طور طبیعی در گوگل ارتقا یافته است.
سئوی صادقانه را جایگزین سئوی تضمینی کنید.
اگر شما به دانش سئو مسلط باشید و الگوریتم‌های گوگل را به خوبی بشناسید و بدانید چه اصول و ساختاری را باید در سایت اجرا کنید تا افراد بیشتری وارد سایت بشوند و در عین حال، مدت زمان طولانی‌تری را با رضایت از محتوا و محیط وب، در سایت شما بگذارنند، می‌توانید امیدوار باشید که الگوریتم‌های گوگل شما را به جایگاه واقعی‌تان در صفحه نتایج جست و جو برسانند. سئوی تضمینی در واقع صداقت در روند تلاش‌های شما برای اجرای بهینه‌سازی سایت و بهبود کیفیت است.

جمع بندی:

شعار سئوی تضمینی یک شعار جذاب اما اشتباه است که می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری برای سایت شما داشته باشد، هم‌چنین با بیان دلایل گوناگون، شعار سئو تضمینی سایت را رد کردیم و راهنمایی‌های لازم برای انتخاب یک شرکت سئوی معتبر را ارائه دادیم تا بتوانیم سئوی صادقانه را جایگزین سئو تضمینی کنیم.

بازدید : - بار دسته بندی : آموزش سئو تاريخ : 26 آوریل 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
دانلود ریمیکس
تماشای فیلم و سریال
سرویس اشتراک ویدئو رایگان
دانلود انیمیشن
دوره بقا در جنگل
خرید نمایندگی هاست ارزان
وطن کالا
خرید وی
خرید بلیط هواپیما
بلیط هواپیما مشهد شیراز

موضوعات

آرشیو ماهانه

تبلیغات متنی

بت اسپات