پارس نشان » لینک داخلی چیست؟پارس نشان
ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

شاید یکی از بزرگترین اشتباهاتی که من کردم اینکه از زمان راه اندازی سایت سئو و شروع آموزش سئو، این مطلب را نگفتم! الان میخواستم واسه این کارم یه دلیل بیارم که خوب خودم دیدم هیچی دلیلی برای این اشتباه موجه نیست!

پس واقعا روم به دیوار که تا حالا این راهکار سئو برای بهینه سازی وب سایت را ارائه نکرده بودم. باید در مورد لینک داخلی و به عبارتی لینک کردن مطالب خودتان در سایت خودتون صحبت کنم.این مورد خیلی کوتاه ولی بسیار تاثیر گذاره!

شما باید تو مطالبی که تو سایتتون می نویسید،بصورت یک زنجیره، مطالب قبلیتون را لینک کنید،البته نه بصورت بی ربط! بی ربط را از این جهت میگم که بعضی از وبمستران عزیز هر کلمه ای که بنظرشون تو اینترنت پرکاربرده را لینک میکنن،ولی این کار اصلا درست نیست.شما باید کلمات کلیدی سایت خودتون و کلمات کلیدی اون مطلب مورد نظر را لینک کنید، چون این یک نوع بک لینک متنی Anchor Text میشه.

این نکته کنکوری را هم بگم که در کل سعی کنید در مطالبی که می نویسید، کلمات کلیدی سایتتون را حتما به کار ببرید.

اگه به عکس هم دقت کنید میبینید که شکل های آبی،سبز و قرمز مشابه مطالب سایت هستند که نوعا بهم لینک شده اند و همه اونها به شکل زرد که خود سایت هستش لینک شدن!

خوب پس اگه الان میخواهید یک مطلب جدید بنویسید،اول کلمات کلیدی سایتتون را توش به کار ببرید،اونها را به سایتتون لینک کنید و در هر جا هم که کلمه ای به کار بردید که قبلا در موردش مطلب نوشتید، اون را هم به همون مطلب لینک کنید.

در ضمن یکسری افزونه برای سیستم های مختلف مدیریت سایت هم وجود داره که بصورت خودکار این کار را میکنه که خوب میتونید از اون ها برای راحتی کارتون استفاده کنید.

در ضمن به خود این متن هم دقت کنید، بهتر منظور منو متوجه میشید! شاید این یکی از مهمترین آموزش های سئو باشه….

 

0/5 ( 0 نظر )
بازدید : - بار دسته بندی : آموزش سئو تاريخ : 18 سپتامبر 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
دانلود ریمیکس
تماشای فیلم و سریال
سرویس اشتراک ویدئو رایگان
دانلود انیمیشن
دوره بقا در جنگل
خرید نمایندگی هاست ارزان
وطن کالا
خرید وی
خرید بلیط هواپیما
بلیط هواپیما مشهد شیراز

موضوعات

آرشیو ماهانه

تبلیغات متنی

بت اسپات