پارس نشان » تاثیر حذف افزونه های غیرفعال در سرعت سایت وردپرسپارس نشان
ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

تا کنون برای بسیاری از کاربران وردپرسی سوال پیش آمده است که آیا نگهداری افزونه های غیرفعال در پیشخوان وردپرس روی سرعت سایت تاثیر می گذارد؟ آیا سرعت وردپرس کند می کند؟ آیا نیاز هست آنها را حذف کنیم؟

سعی کردم بتونم پاسخ دقیقی و درستی برای آن دسته از کاربران پیدا کنم و ارائه دهم، پس با ما همراه باشید.

اکثر کاربران روزانه افزونه های بسیاری نصب و فعال سازی می کنند و سپس آنها را غیرفعال می کنند و دیگر به سراغ آنها نمی روند، حال برای شما توضیح می دهم که حذف نکردن افزونه های غیرفعال چه آسیبی میتونه به سایت وردپرسی شما برساند.
افزونه غیرفعال در وردپرس چیست؟

در کل وردپرس با افزونه ها گشترس و توسعه یافته است و همین افزونه ها باعث شده اند وردپرس امکانات بسیاری داشته باشد و از بین سیستم های مدیریت محتوا از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

هنگامی که افزونه ی را نصب می کنید، وردپرس فایل افزونه را به سرور میزبانی وب شما می فرستد و می توانید آنها را در بخش افزونه ها/ افزونه های نصب شده پیشخوان وردپرس مدیریت کرده و آنها را فعال یا غیرفعال کنید. در پایین افزونه های غیرفعال لینک delete وجود دارد که می توانید آنها را حذف کنید.
آیا وجود افزونه های غیرفعال باعث کاهش سرعت وردپرس می شود؟

پاسخ این سوال واضح و روشن است، خیر افزونه های غیرفعال تاثیری در کاهش سرعت وردپرس نخواهد داشت. حتی اگر دهها افزونه غیرفعال در سایت خود نصب کرده باشید، در عملکرد سایت شما تاثیری نخواهد گذاشت.

هر زمانی که کاربر یک صفحه را از سایت وردپرسی خود درخواست می کند، وردپرس فرآیند بارگیری را آغاز می کند. در طی این فرآیند، تنها افزونه های فعال در سایت شما بارگیری می شوند و تمام افزونه های غیرفعال کاملا نادیده گرفته می شوند و بارگذازی نمی شوند.

در وردپرس تنها صفحه افزونه های نصب شده و فایل هدر افزونه های غیرفعال را مشاهده می کنند و افزونه ها را بارگذاری نمی کنند. پس نتیجه می گیریم دلیل کندی سایت شما نمی تواند به علت وجود افزونه های غیرفعال در پیشخوان وردپرس باشد.
آیا باید افزونه های غیرفعال در وردپرس حذف کنیم؟

دلیل اصلی که وردپرس امکان غیرفعال کردن افزونه ها را در پیشخوان فراهم کرده این است که گاهی اوقات شما نیاز پیدا می کنید موقتا یک افزونه را در حالت خاموشی قرار دهید سپس مجددا از افزونه استفاده کنید. پس به جای اینکه مستقیما افزونه را حذف کنید، غیرفعال می کنید به این دلیل که با حذف افزونه تنظیمات هم از بین می رود.

به صورت کلی نگهداری افزونه های غیرفعال اشکال ندارد ولی در حقیقت گاهی اوقات می تواند مشکل ساز باشد. اولین مشکل اینه که وردپرس هنوز هم به روز رسانی هایی را برای افزونه های غیرفعال نشان می دهد. این مورد می تواند کمی مضر باشد، به خصوص اگر شما افزونه های خود را به طور منظم به روز نگه دارید.

این نکته را بدانید که افزونه های غیرفعال هنوز هم یک فایل اجرایی می باشند و زمانی که هکرها تلاش می کنند سایت شما را هک کنند این فایل ها می توانند آلوده شوند و یا می توانند برای نصب نرم افزارهای مخرب در سایت شما مورد استفاده قرار گیرند پس به علت موضوع امنیتی وردپرس بهتر است افزونه ای که نمی خواهید استفاده کنید را حذف نمایید.

بازدید : - بار دسته بندی : آموزش وردپرس تاريخ : 26 آوریل 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
دانلود ریمیکس
تماشای فیلم و سریال
سرویس اشتراک ویدئو رایگان
دانلود انیمیشن
دوره بقا در جنگل
خرید نمایندگی هاست ارزان
وطن کالا
خرید وی
خرید بلیط هواپیما
بلیط هواپیما مشهد شیراز

موضوعات

آرشیو ماهانه

تبلیغات متنی

بت اسپات