پارس نشان » تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند (آموزش مرحله به مرحله)پارس نشان
ضمانت بازگشت
فایل های تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود فوری

در سالهای اخیر شاهد هوشمند شدن خیلی از ابزار ها و دستگاه های خود بودیم. این روند که با هوشمند شدن گوشی های تلفن آغاز شد، خیلی سریع به دیگر دستگاه ها و حوزه های مختلف سرایت کرد و حالا ما شاهد انواع ابزارهای هوشمند مثل عینک هوشمند، تلویزیون هوشمند، ماشین لباسشویی هوشمند و ساعت هوشمند هستیم. در میان تمامی ابزارهای هوشمند شده، ساعت هوشمند محبوب تر از بقیه است و می توان گفت که بعد از گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند بالاترین رتبه را در فروش دارند. ساعت های هوشمند سالهاست که در بازار حضور دارند و کمپانی های مختلفی به تولید آن ها می پردازند؛ با این وجود ساعت هوشمند همچنان ابزاری جدید و تازه برای اغلب افراد جامعه است. اگر شما نیز به تازگی ساعت هوشمند خریداری کرده اید و نمی دانید چگونه ساعت و تاریخ آن را تنظیم کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

 چگونگی تنظیم ساعت و تاریخ در ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند همانطور که پیشتر نیز گفته شد، توسط کمپانی های مختلفی تولید می شوند. هر یک از این ساعت های هوشمند شیوه کار کرده مخصوص به خود را دارد و از یک رابط کاربری متفاوت با دیگر ساعت های هوشمند استفاده می کنند؛ اما یک چیز در بین تمامی ساعت های هوشمند موجود در بازار مشترک است و آن هم این است که این ساعت های هوشمند در هنگام اتصال به گوشی، به صورت خودکار تمامی تنظیمات از جمله ساعت و تاریخ دقیق را از گوشی دریافت می کنند و هیچگونه نیازی به تنظیم ساعت و تاریخ ساعت های هوشمند به صورت دستی وجود ندارد. بنابراین تنها کاری که شما برای تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند خود باید انجام دهید، متصل کردن گوشی به ساعت هوشمند است. در ادامه به نحوه انجام این کار می پردازیم.

 نحوه اتصال گوشی به ساعت هوشمند

با توجه به اینکه مدل های متنوعی از ساعت هوشمند در بازار وجود دارد و نمی توان در یک مقاله به تمامی مدلها پرداخت، ما در اینجا تنها به نحوه اتصال گوشی هوشمند به ساعت هوشمند اپل و گلکسی سامسونگ می پردازیم. پس اگر صاحب ساعت هوشمند اپل یا سامسونگ هستید، ادامه مطلب را دنبال کنید.


نحوه اتصال ساعت هوشمند گلکسی واچ به گوشی

ساعت های هوشمند برای اتصال به گوشی از بلوتوث استفاده می کنند، پس از اولین کاری که باید انجام دهید روشن کردن بلوتوث گوشی خود است. در قسمت تنظیمات گوشی به قسمت بلوتوث رفته و دستگاه هایی که بلوتوث گوشی شما پیدا کرده است را برای یافتن نام ساعت هوشمند خود، جستجو کنید. البته ساعت هوشمند باید روشن و فعال باشد تا در لیست دستگاه های بلوتوثی به نمایش درآید.

بعد از یافتن نام ساعت هوشمند خود در لیست دستگاه ها، روی آن لمس کنید تا فرایند اتصال آغاز شود. یک کد چند رقمی به شما نمایش داده می شود که باید با کد نمایش داده شده روی ساعت هوشمند، مطابقت داشته باشد. در صورت تایید، فرایند اتصال ساعت هوشمند به گوشی انجام می شود و می توانید به مرحله بعد بروید.

برای اینکه بتوانید تنظیمات دلخواه خود را روی ساعت هوشمند اعمال کنید، نیاز به نصب یک برنامه مخصوص دارید. برنامه های مختلفی برای این کار وجود دارد اما معمولا همه ساعت های هوشمند از اپلیکیشن Android Wear پشتیبانی می کنند. بنابراین توصیه می کنیم شما هم این برنامه را نصب کنید. پس از نصب برنامه و اتصال ساعت و گوشی به یکدیگر، ساعت و تاریخ به صورت خودکار روی ساعت هوشمند شما تنظیم می شود و شما می توانید از طریق این برنامه، تنظیمات دلخواه خود را روی ساعت هوشمندتان اعمال کنید.

نحوه اتصال ساعت هوشمند اپل به گوشی

برای اتصال ساعت هوشمند به گوشی اپل شما به یک گوشی آیفون با آخرین نسخه ios نیاز دارید. ساعت های هوشمند اپل از یک سیستم عامل منحصر به فرد به نام watchOS استفاده می کنند که تنها با گوشی های آیفون 6s یا بالاتر سازگاری دارد. البته گوشی آیفون شما نیز باید سیستم عامل iOS 14 یا بالاتر را داشته باشد.

روند اتصال گوشی و ساعت هوشمند اپل، شباهت بسیاری به شیوه انجام این کار در ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ دارد. در اینجا نیز شما باید ساعت هوشمند خود را روشن کرده و روی آیفون نیز بلوتوث خود را فعال کنید. پس از آن کافیست گوشی و ساعت هوشمند را به یکدیگر نزدیک کنید تا پیامی برای اتصال ساعت هوشمند روی گوشی نمایش داده شود. با تایید این پیام اتصال گوشی و ساعت هوشمند انجام می شود. روی گوشی های آیفون اپل نیاز به نصب برنامه خاصی برای اعمال تنظیمات روی ساعت هوشمند ندارید و سیستم عامل این گوشی تمامی امکانات لازم برای این کار را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز به صورت کاملا خودکار تنظیم میشود.

منبع:‌جوان ایرانی

 

بازدید : - بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 7 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
دانلود ریمیکس
تماشای فیلم و سریال
سرویس اشتراک ویدئو رایگان
دانلود انیمیشن
دوره بقا در جنگل
خرید نمایندگی هاست ارزان
وطن کالا
خرید وی
خرید بلیط هواپیما
بلیط هواپیما مشهد شیراز

موضوعات

آرشیو ماهانه

تبلیغات متنی

بت اسپات